Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera buat semua pengunjung, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya.Paparan terbaik dari blog ini hanya dengan menggunakan browser Firefox.Terima kasih sudi ziarah.Sila Datang Lagi

Friday, April 22, 2011

Ini Langkahku

Di Karang Oleh Farhan Rais


 

Biismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum w.b.t

Pertama dan selamanya bersyukur saya atas limpah rahmat kasih sayang dari Allah, kerana dengan rahmat-Nya kini langkah pertama saya bermula kembali. Setelah sekian lama menyepi dari dunia "blogger"  ini.

Alhamdulillah berkat dorongan dan semangat yang telah "someone" bagi pada saya, kini saya akan memulakan kembali langkah yang sebelum ini pernah terjatuh dengan dahsyatnya. Suatu ketika dahulu dalam sekitar 2 tahun lepas telah saya usahakn melenguhkan jari-jari saya ni untuk menulis. Tetapi sayang akhirnya bakat itu saya sia-siakan dan "blog" yang pernah menjadi tempat saya meluahkan apa yang terpendam telah saya padamkan buat seketika atas sebab-sebab tertentu.

Jadi kini, dengan semangat baru yang saya perolehi akan saya teruskan kembali segala apa yang ada pada saya ini akan saya cuba kongsikan bersama dengan para pengunjung di sini. Di harapnya buat semua yang mengunjungi blog saya yang tak seberapa ini dapatlah memberi tunjuk ajar dan nasihat yang berguna buat saya untuk saya memantapkan lagi segala artikel yang bakal saya "posting"kan kelak.

Akhir kalam, sekalipun tertatih mahupun merangkak akanku tetap meneruskan langkahan ini. Langkahan yang pertama akan memberikan saya semangat yang baru. Langkahan yang kedua bakal membuka segala pintu-pintu yang tertutup selama ini dan langkahan yang terakhir akan saya teruskan hingga ke akhirnya. Kerana semua ini bukanlah pilihan dari diri saya sendiri bahkan ianya adalah tuntutan buat diri saya jugak.

Bukan pilihan bahkan tuntutan..Ini Langkahku.....

0 comments:

Post a Comment

Sharing Is Caring...

back to top